Results 1 to 11 of 11

  1. Post

    Posts in this thread appear as comments on the following Gameplanet article:

    Read article...

  2. Post
    #2
    wtf did i just watch.

  3. Post
    #3
    Stimpy wrote:
    wtf did i just watch.
    I feel like they where in the meeting room and every idea that they had is being done... lol

  4. Post
    #4

    lol

  5. Post
    #5
    I think it looks awesome :|

  6. Post
    #6
    Kog wrote:
    https://i.imgur.com/01kmLBd.png
    lol
    People are dumb. Bluehole has multiple studios, it's not taking resources away from PUBG. PUBG is out of Early Access on PC a month from now anyway.

  7. Post
    #7
    Bt wrote:
    I think it looks awesome :|
    it looks like final fantasy with ships

    people said tera looked good too who plays that now

  8. Post
    #8
    SirGrim wrote:
    it looks like final fantasy with ships

    people said tera looked good too who plays that now
    I played it but it was too laggy, I hope they have AU servers for this one.

    Its okay to play a game for a few months then move on, anyway.

  9. Post
    #9
    Tera was pretty horrible in terms of gameplay and animations. Some ..pretty ... looks typical of the Asian mmo market , extremely grindy mechanics and very average engine. I see little difference in this one, looks kinda ..meh.

  10. Post
    #10
    I thought the gameplay and animations were great, go figure lol

    Grindy mechanics are something we need more of in the Western World instead of all the instant gratification crap that is popular.

  11. Post
    #11
    Bt wrote:
    I thought the gameplay and animations were great, go figure lol

    Grindy mechanics are something we need more of in the Western World instead of all the instant gratification crap that is popular.
    Warframe.